Moskvitch 424 1964
#1
Отправлено 17 October 2013 - 06:13
#2
Отправлено 17 October 2013 - 07:05
Привет! Мне нужна вся информация, я могу получить информацию об этом автомобиле .. Я живу в Швеции и у меня есть 424 с 1964. То, что я услышал так эта модель немного редко .. Даже в России .. Кто-нибудь знает, сколько там 424 были сделаны?
#3
Отправлено 17 October 2013 - 14:23
Сообщение изменено: CrusadeR (17 October 2013 - 14:24)
#4
Отправлено 17 October 2013 - 16:30
#5
Отправлено 17 October 2013 - 16:35
#6
Отправлено 17 October 2013 - 18:44
#7
Отправлено 17 October 2013 - 20:22
*the same in russian*
Очень хотелось бы посмотреть на фотографию машины, ведь это может быть 424ИЭ - особая экспортная модификация. В России известен только один настоящий 424ИЭ (у Красинца), да и тот растерял бОльшую часть экспортных приблуд.
#8
Отправлено 17 October 2013 - 20:38
#9
Отправлено 17 October 2013 - 21:07
I don't know anything about using 424 in soviet police, but they used to have it in hungarian police:
423, 424, 430,432, any other estate or van could be owned only by the state, not by the citizen. These cars worked in shops, delivered mail and other.
There's some documentation, but it's in russian: http://dfiles.ru/files/996k0qzgp (repairing manual)
http://dfiles.ru/files/pxkr0wsf1 (the same ih german)
*the same in russian*
Особенности - это иная решетка, иные задние фонари и прочее. Фотографии экспортного и обычного 424. Насколько мне известно, иностранные дилеры (Конела, Скальдия-Волга)и др) ставили на эти машины стеклоомыватели, электрические стеклоочистители вместо механических, иногда - дизели Перкинс.
Универсалы и фургоны могли быть только государственными, а не частными. Они работали в магазинах, на доставке почты итд. Дальше - ссылки на руководства по ремонту.
#10
Отправлено 17 October 2013 - 22:36
Wow!!! You are well-done! Good job!!!!Now 20 years later I going to build up this car again...
If you want - you may download many documentation for 403-series autos - http://x6ru.ru/1138_...skvich_403.html
And you have another sufferer http://www.drive2.ru...4/bronehodchik/
#11
Отправлено 18 October 2013 - 14:27
My car is the export.. It has the numbers "424" on the front fenders,,Special features are: different grill, different rear lights and some other. This is an export variant: This is usual 424: As I know, foreign dealers (Konela, Scaldia-Volga etc) used to install some more features like winow washer, electric window cleaner instead of mechanical, sometimes - Perkins diesel engine.
I don't know anything about using 424 in soviet police, but they used to have it in hungarian police:
423, 424, 430,432, any other estate or van could be owned only by the state, not by the citizen. These cars worked in shops, delivered mail and other.
There's some documentation, but it's in russian: http://dfiles.ru/files/996k0qzgp (repairing manual)
http://dfiles.ru/files/pxkr0wsf1 (the same ih german)
*the same in russian*
Особенности - это иная решетка, иные задние фонари и прочее. Фотографии экспортного и обычного 424. Насколько мне известно, иностранные дилеры (Конела, Скальдия-Волга)и др) ставили на эти машины стеклоомыватели, электрические стеклоочистители вместо механических, иногда - дизели Перкинс.
Универсалы и фургоны могли быть только государственными, а не частными. Они работали в магазинах, на доставке почты итд. Дальше - ссылки на руководства по ремонту.
2 посетителей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых