Почну розповідь про мого славетного М 402 1956р.
Мотор: М 408 1360 карбюраторний
Ходова: сток
Салон:сток
Кузов: сток
Акустика: нема
лишилася тільки одна така фотка.
Дістався він мені на 18 років :-): , від свого діда. Машина весь час знаходилася в Криму, а всі знають що клімат там ідеальний для автомобілів :co_ol: . Під час першого огляду я здивувався що машина в такому ідеальному стані :sh_ok: , мінус в ній був тільки один мотор підуставший, ще сталася одна неприємність коли його переганяли з Криму а Калуш - полетіла водяна помпа.
Після капітального ремонту мотора і заміни водяної помпи (яку знайшов у Чернівцях), катався спочатку на такому автомобілі який ви бачили на фото. Після 6 місяців такої нудної їзди вирішив його почучуть удосконалити.
Саме найбільше що мені неподобалося, це бампера і дуги, які були помальовані хто зна чим, я їх вирішив обновити....
Наступне що вирішив оновити,це стару панель, яка мені музолила оці чуже довгий час...
Після цих змін з автомобілем довгий час нічого не робив :ne_vi_del: , насолоджувався просто тим що він на ходу і все з ним добре :-): . Але коли ми з знайомим почали дуріти :-( , рушати на світлофорах з пробуксами і так дальше, то вижимний невитримав і пішов у своє заслужене місце ...., ну прийшлося все розібрати (кардан, коробка, вижимний) і поміняти його. Так продовжувалося на протязі 2 місяців, кожні 2 тиждні мусив знімати і міняти графітовий вижимний, коли поговорив з знайомим сварщиком, то він мені порадив поставити вижимний на підшипник. Після довгих замірів вінця вижимного баз графіту і підшипникового вижимного, якось умудрилися їх зєднати докупи. Встановив його на місце і по сьогоднішній день немаю ніяких проблем з ним.... :co_ol: .
Потім поїхав в Ів-Франківськ на автобазар і нийшов 4 диски VW T4, обдумав все і чомуб не купити?! Взям їх розміра 5,5J 14R, і зразу до них прикупив резину: Michelin 165/70 R14 81T Energy XT1 (на перед), Kleber 165/70 R14 81T Viaxer (на зад). Машина стала набагато ліпше триматися дороги. Ще прикупив до неї на той час дуже моднєчі ковпаки....
по дорозі з Франківська виникла ідея ....., прошу оцінити....
На той час у мене досконелення закінчилися.
Потім сталася неприємність, поцілував ГІМНОМАРКУ і помнув трошки передок собі, а йому хоть би що (дві царапини на його пластмасовому бампері)
Ось такий у мене М 402....
Це був його опис, дальше розповім його подальшу долю яка його чекала.....
......
У серпні наш клуб "RACE WAR" влаштував автомобільний слалом на який я вирішив взяти москалика і подивитися на що він може...
Перед слаломом облегшив машину, розібравши салон..
Зайняли з нею 3 місце, програвши ВАЗ 2107 1,5с.
Фото з слалому тут: http://race-war.at.ua/forum/14-245-1
Но як виявилося, що коли довгий час до машини не дивитися :-( , то машинка почне розсипатися... :cry_ing:
Після слалому невитримало кріплення лівої ресори (заднє кріплення).
На даний час в планах зробити його для виступу на кільцевих та слаломах. Усилити кузов, чуть побавитися з впускною та випускною системою і тд.
Все що буду доробляти постараюся максимально описати та виставити фото..
Хочу почути ваші відгуки та пропозиції......
После этих изменений с автомобилем долгое время ничего не делал :ne_vi_del:, наслаждался просто тем что он на ходу и все с ним хорошо :-): . Но когда мы со знакомым стали дуреть :-(, рушать на светофорах из пробуксами и так дальнейшее, то вижимний невитримав и пошел в свое заслуженное место ...., ну пришлось все разобрать (кардан, коробка, вижимний) и поменять его. Так продолжалось в течение 2 месяцев, каждые 2 недели должен был снимать и менять графитовый вижимний, когда поговорил со знакомым сварщиком, то он мне посоветовал поставить вижимний на подшипник. После долгих измерений венца вижимного баз графита и подшипникового вижимного, как-то мудрили их соеденить вместе. Установил его на место и по сегодняшний день немаю никаких проблем с ним.... :co_ol: . Потом поехал в Ив-Франкивск на автобазар и нийшов 4 диска VW T4, обдумал все и чемуб не купить?! Взям их розмира 5,5j 14r, и сразу к ним прикупил резину: Michelin 165/70 R14 81t Energy Xt1 (на перед), Kleber 165/70 R14 81t Viaxer (на зад). Машина стала намного лучший держаться дороги. Еще прикупил к ней на то время очень моднечи колпаки.... по пути из Франкивска возникла идея ....., прошу оценить.... На то время у меня усовершенствования закончились. Потом случилась неприятность, поцеловал ГИМНОМАРКУ и помнув немножко передок себе, а ему хоть бы что (две царапини на его пластмассовом бампере) Вот таков у меня М 402.... Это было его описание, дальнейшее расскажу его последующую судьбу которая его ожидала..... ...... В августе наш клуб "RACE WAR" устроил автомобильный слалом на который я решил взять москалика и посмотреть на что он может... Перед слаломом облегшив машину, разобрав салон.. Заняли с ней 3 место, проиграв ВАЗ 2107 1,5с. Фото из слалома здесь: [url="http://"http://"http://"http://"http://"http://"http://race-war.at.ua/forum/14-245-1"""""""]http://race-war.at.ua/forum/14-245-1[/url] Но как оказалось, если долго за машиной не смотреть :-(, то машинка станет рассыпаться... :cry_ing: После слалома невитримало крепления левой рессоры (заднее крепление). На данное время в планах сделать его для выступления на кольцевых и слаломах. Усилить кузов, чуть позабавиться с впускной и выпускной системой и тд. Все что буду доделывать постараюсь максимально описать и выставить фото.. Хочу услышать ваши отзывы и предложения......
Сообщение изменено: Mikenat (03 October 2009 - 19:48)