Перейти к содержимому


Фото
- - - - -

ГАИ предупреждает: ездить только по доверенности - нельзя


  • Please log in to reply
44 ответов в этой теме

#1 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 20 November 2008 - 17:13

Каждый водитель транспортного средства должен иметь при себе регистрационный документ на транспортное средство. В случае, если водитель не является владельцем транспортного средства, он должен иметь при себе временный регистрационный талон. С соответствующим напоминанием пункта 2.1 Правил дорожного движения Украины выступил Департамент ГАИ МВС Украины. Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе Департамента ГАИ, согласно Правилам государственной регистрации транспортных средств, такой талон можно получить в регистрационно-экзаменационных подразделениях Госавтоинспекции. Для этого владелец должен написать письменное заявление о выдаче такого талона другому лицу и указать срок его действия. В графе "особые отметки" временного регистрационного талона делается запись о том, до которого времени он действителен. Если владелец авто передал право пользования указанным транспортным средством другому лицу на основании нотариально оформленной доверенности, то такое лицо самостоятельно подает в регистрационно-экзаменационное подразделение соответствующее письменное заявление и получает временный регистрационный талон, который действителен в течение всего срока действия доверенности. Кроме того, для получения временного регистрационного талона в регистрационно-экзаменационное подразделение ГАИ в обязательном порядке необходимо предоставлять для соответствующего осмотра транспортное средство. Выдача временных талонов на право управления транспортными средствами может осуществляться как по месту регистрации транспортного средства, так и по месту регистрации лица, которому владелец транспортного средства предоставил соответствующее право на управление. Стоит такая процедура 170 грн. Напомним, ответственность за управление транспортным средством без удостоверения водителя, регистрационных и других документов, согласно Закону о новых штрафах на дорогах, определяется денежным взысканием в сумме от 425 до 850 грн.

Источник - http://news.liga.net...s/N0863677.html Кто что думает? Ведь в правилах написано:

2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі: а) посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії і талон, що додається до посвідчення; б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил - технічний талон), а у разі відсутності в транспортному засобі його власника, крім того, - свідоцтво про право спільної власності на цей транспортний засіб чи тимчасовий реєстраційний талон;

То есть если есть документ, разрешающий "право спільної власності на цей транспортний засіб " то ВРТ не нужен!

#2 inikolayenko

inikolayenko

    Старейшина

  • Пользователи
  • 1223 сообщений
5
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Смела
  • Интересы:авто, радио, ИТ
  • Место жительства:Украина, г.Смела
  • Машина:АЗЛК 21408 1973г

Отправлено 20 November 2008 - 17:24

Оно то так, но я себе распечатал такую инфу, и вожу в бардачке

ПОЯСНЕННЯ до протоколу складеному «____» ________________________року Я, __________________________________________________ ________________________ __________________________ року керував автомобілем марки ______________________ реєстраційний № ___________ та був зупинений співробітником ДАІ ________________________ який склав протокол та виніс постанову про адміністративне правопорушення на підставі відсутності у мене тимчасового регистраційного талона. Винним себе не визнаю за таких підстав: 1. У відповідності до Цивільного Кодексу України Стаття 190. Майно: «Майнові права є неспоживною річчю. Майнові права визнаються речовими правами.» Стаття 395. Види речових прав на чуже майно 1. Речовими правами на чуже майно є: 1) право володіння; Стаття 397. Суб'єкти права володіння чужим майном 1. Володільцем чужого майна є особа, яка фактично тримає його у себе. Стаття 398. Виникнення права володіння 1. Право володіння виникає на підставі договору з власником або особою, якій майно було передане власником, а також на інших підставах, встановлених законом. 2. У відповідності до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про дорожній рух» Стаття 16. Основні права та обов'язки водія транспортного засобу Водій має право: керувати транспортним засобом і перевозити пасажирів або вантажі на дорогах, вулицях та в інших місцях, де рух транспорту не заборонено у встановленому порядку; довіряти у встановленому порядку право користування і розпорядження приватним транспортним засобом іншій особі, яка має відповідне право на керування; Водій зобов'язаний: мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом, а також дорожні (маршрутні) листи і документи на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних некомерційних цілях), а у випадках, передбачених законодавством, страховий поліс (сертифікат) про укладання договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів; (абзац другий частини другої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законами України від 15.05.2003 р. N 743-IV, від 01.07.2004 р. N 1961-IV, від 19.01.2006 р. N 3370-IV) У ВІДПОВІДНОСТІ ДО КОДЕКСУ про Аміністративні Порушення "Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають відповідних документів або не пред'явили їх для перевірки Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право користування чи розпорядження транспортним засобом, а у випадках, передбачених законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа або документів на вантаж, що перевозиться, ліцензійної картки на транспортний засіб, а так само поліса (договору) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), У відповідності до З А К О Н У У К Р А Ї Н И «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» 1.6. власники транспортних засобів - юридичні та фізичні особи, які відповідно до законів України є власниками або законними володільцями (користувачами) наземних транспортних засобів на підставі права власності, права господарського відання, оперативного управління, на основі договору оренди, довіреності або правомірно експлуатують транспортний засіб на інших законних підставах; У відповідності до Конституції України: Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У відповідності до П О С Т А Н О В И КАБМІНУ від 10 жовтня 2001 р. N 1306 «Про Правила дорожнього руху» 1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення: власник транспортного засобу - фізична або юридична особа, яка володіє майновими правами на транспортний засіб та має на це відповідні документи; 2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі: б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил - технічний талон), а у разі відсутності в транспортному засобі його власника ( хто такий власник див. вище), крім того, - свідоцтво про право спільної власності на цей транспортний засіб чи тимчасовий реєстраційний талон; «свідоцтво про право спільної власності», «тимчасовий реєстраційний талон» - ці документи не передбачені жодним Законом України. Як правовій документ вони не існують!!! Таким чином я вважаю, що: 1. В АВТОМОБІЛІ за КЕРМОМ ПЕРЕБУВАЮ Я, ОСОБА ЯКА МАЄ МАЙНОВЕ ПРАВО ВОЛОДІННЯ із відповідним документом - ДОВІРЕНІСТЮ. 2. Я, відповідно до п. 1.10 Правил Дорожнього Руху є ВЛАСНИКОМ АВТОМОБІЛЯ, оскільки маю МАЙНОВЕ ПРАВО ВОЛОДІННЯ та ВІДПОВІДНИЙ ДОКУМЕНТ – ДОВІРЕНІСТЬ! СПІВРОБІТНИКУ ДАІ мною були пред’явлені наступні документи: - посвідчення водія __________________________________________________ ___________________ -талон до поствідчення водія __________________________________________________ ___________ - свідоцтво про реєстрацію ТЗ _____№_____________ видане _________________________________ __________________________________________________ ____________________________________ -довіреність від імені ________________________ посвідчена ________________________________ __________________________________________________ ____________________________________ яка дає мені право на керування та розпорядження цим транспортним засобом. Таким чинном вважаю, що складу правопорушення в моїх діях немає. ____________________200__ року Підпис ______________________________

Но, чтоб мозги не парили, с зарплаты оформлю временный т/п. Всем кого заинтересовал данный вопрос, реомендую: http://www.bmwua.net...um/list.php?f=1 Форум участников дорожного движения

Сообщение изменено: inikolayenko (20 November 2008 - 17:26)

  • 0

#3 Labukh

Labukh

    Админ-тюнингер

  • Пользователи
  • 1385 сообщений
2
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Україна, Полтава
  • Машина:АЗЛК-2140

Отправлено 20 November 2008 - 18:21

Поскольку официально в СМИ о требованиях иметь временный талон не сообщалось, я считаю, что доверенности вполне достаточно. За всё время моего водительского опыта ни разу не было проблем с доверенностью (владею 4-й машиной по доверенности). Полагаю, что ГАИ специально акцентирует внимание на временном талоне, чтобы содрать 170 грн за оформление талона (в то же время, как отписался тов. Николаенко, понятия "временный регистрационный талон" в укр. законодательной базе не существует). Но в то же время я серьёзно задумался об переоформлении машины на своё имя. Дабы избавить себя в будущем от подобных спорных вопросов.Поскольку официально в СМИ о требованиях иметь временный талон не сообщалось, я считаю, что доверенности вполне достаточно. За всё время моего водительского опыта ни разу не было проблем с доверенностью (владею 4-й машиной по доверенности). Полагаю, что ГАИ специально акцентирует внимание на временном талоне, чтобы содрать 170 грн за оформление талона (в то же время, как отписался тов. Николаенко, понятия "временный регистрационный талон" в укр. законодательной базе не существует). Но в то же время я серьёзно задумался об переоформлении машины на своё имя. Дабы избавить себя в будущем от подобных спорных вопросов.
  • 0

#4 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 20 November 2008 - 18:27

Меня радует одно.
В протоколе пишут - ст. КоАП №126.
А там как раз четко прописано -

"Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають відповідних документів або не пред'явили їх для перевірки
Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право користування чи розпорядження транспортним засобом,
а у випадках, передбачених законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа або документів на вантаж, що перевозиться, ліцензійної картки на транспортний засіб, а так само
поліса (договору) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"),
У відповідності до З А К О Н У У К Р А Ї Н И «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів»

А доверенность это не есть право користування чи розпорядження транспортним засобом???? :shok:

Согласен с Labukh, это просто путь сдирания денег .

#5 Ha3aP

Ha3aP

    Новичок

  • Пользователи
  • 22 сообщений
0
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, г.Луцк
  • Машина:Lada Priora

Отправлено 20 November 2008 - 19:10

Вот что я Вам скажу:дождитесь написания протокола при любом нарушении, а потом, в графе для пояснений пишите следующее: Старший Лейтинант Вася Пупкин остановив меня за якобы нарушения ПДД по ст. (ну что там он Вам предъявит) которой я не нарушал и для того что бы не писать протокол, предлагал дать ему взятку в розмере 100$. Прошу принять меры! И на пустых полях ставьте большую "зетку". Фиг к Вам прийдёт хоть один протокол.Желательно что бы в свидетелях подписался человек, едущий с Вами в автомобиле. И нивкоем случае не забывайте про "зетки".Ситуацию описаную выше я росказал реальную, после того как с моим другом случилась подобная ситуация.. Он якобы превысил скорость и начались предъявы в его адрес, хотя он действительно ПДД не нарушал. Хотя и 100$ у него не просили, но ему по сей день никакого вызова в суд не пришло.
  • 0

#6 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 20 November 2008 - 19:19

Ha3aP, забыл одну простую вещь - теперь тебе штраф выписывается на месте. Далее - по этому пункту машина забирается на штрафплощадку сразу....

#7 Labukh

Labukh

    Админ-тюнингер

  • Пользователи
  • 1385 сообщений
2
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Україна, Полтава
  • Машина:АЗЛК-2140

Отправлено 20 November 2008 - 19:20

Ha3aP, после такой "подставы" номера твоей машины будут знать все гаишники города, попробуй потом спокойно поездить....
  • 0

#8 Ha3aP

Ha3aP

    Новичок

  • Пользователи
  • 22 сообщений
0
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, г.Луцк
  • Машина:Lada Priora

Отправлено 20 November 2008 - 19:40

Остоновят, отмазку можно найти всегда, хотя бывают и исключение. Главное не нарушать. Вот я например сейчас езжу пристёгнут, ПДД не нарушаю и живу себе спокойно. Хотя я это вполне могу делать, так как работаю в банке. Показываю техпаспорт и меня сразу отпускают :)
  • 0

#9 ~Сталин~

~Сталин~

    ИЖ-птыца феникс

  • Временная
  • 1659 сообщений
28
Очень хороший
  • Пол:Мужчина
  • Город:Беларусь
  • Интересы:Радиотехника
  • Место жительства:Беларусь
  • Машина:ИЖ 412,Веста-Седан, ВАЗ 1118 (Калина седан)

Отправлено 20 November 2008 - 20:31

Хоть я не живу на Украине, но ИМХО прочитав тему видно, что гаишники просто через себя отмывают деньги. Вот обьясните смысл этого талона при том, что на руках есть генеральная доверка? Там четко написано, ТС мое и ниипет
  • 0

#10 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 20 November 2008 - 21:39

~Сталин~,
если учесть, что в "ненавистной", недемократической, авторитарной России право на управление получет человек даже с РУКОПИСНОЙ доверкой, не нотариально заверенной, то в ДЫМОКРАТИЧЕСКОЙ Украине оказывается нотариально заверенная доверка не имеет право на существование... Приехали... Пусть дальше фанаты оранжевых, белосердечных доказывают, что все правильно...

~Сталин~, еще один момент. Доверка, даже генералка, действительна ТОЛЬКО при жизни доверителя. Все. Если он умер , то тот же автомобиль имеют право забрать наследники доверителя. Учи закон... Вот если ты его продал - вопросов нет. А не продал, иди на кукан...

#11 ~Сталин~

~Сталин~

    ИЖ-птыца феникс

  • Временная
  • 1659 сообщений
28
Очень хороший
  • Пол:Мужчина
  • Город:Беларусь
  • Интересы:Радиотехника
  • Место жительства:Беларусь
  • Машина:ИЖ 412,Веста-Седан, ВАЗ 1118 (Калина седан)

Отправлено 20 November 2008 - 23:12

Я вот жду когда оценочная стоимость ГАЗелюки упадет, а то если на себя регить, у нас столько налогов просто жуть (если не ошибаюсь, то по-моему 10% от стоимости ее нужно отдать государству) + ее в военкомате на учет нужно)

Сообщение изменено: ~Сталин~ (20 November 2008 - 23:14)

  • 0

#12 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 21 November 2008 - 00:55

~Сталин~,
нда... у нас военкомат и своих-то работников с трудом соберет, а есче на учет машины ставить....

Короче - у нас уже давно грузовики, а тем более Газели на учет в военкоматах не ставятся

#13 Игорь

Игорь

    Активист

  • Пользователи
  • 245 сообщений
2
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Полевской Свердл. обл.
  • Интересы:Самые разные
  • Машина:ИЖ-2715 ГАЗ-2705 Peugeot Partner VTC

Отправлено 21 November 2008 - 10:06

Там четко написано, ТС мое и ниипет

Неправда ваша дяденька! Там написано только что ты им можешь пользоваться! Учитесь отделять мух от котлет, а владельцев от собственников!
  • 0

#14 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 21 November 2008 - 10:16

Игорь,
ну суть современных требований нашего ГАИ как раз и оказалась в том, что не столько их интересует ВЛАДЕНИЕ собственностью, а право на УПРАВЛЕНИЕ, что невозможно без ВРТ по их мнению.... Какой-то полный абсурд...

#15 ~Сталин~

~Сталин~

    ИЖ-птыца феникс

  • Временная
  • 1659 сообщений
28
Очень хороший
  • Пол:Мужчина
  • Город:Беларусь
  • Интересы:Радиотехника
  • Место жительства:Беларусь
  • Машина:ИЖ 412,Веста-Седан, ВАЗ 1118 (Калина седан)

Отправлено 21 November 2008 - 14:03

Неправда ваша дяденька! Там написано только что ты им можешь пользоваться! Учитесь отделять мух от котлет, а владельцев от собственников!

Ну да, собственник он и если че то за его имущество могут хватиться. Но это особо не меняет дела, т.к. мне владелец разрешил документально.

Сообщение изменено: ~Сталин~ (21 November 2008 - 14:06)

  • 0

#16 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 21 November 2008 - 14:26

~Сталин~, он тебе разрешил документально, никто не спорит. Но если он передумает, или не дай бог умрет - доверенность аннулируется автоматом.
Но суть не в этом этой темы...

#17 Игорь

Игорь

    Активист

  • Пользователи
  • 245 сообщений
2
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Полевской Свердл. обл.
  • Интересы:Самые разные
  • Машина:ИЖ-2715 ГАЗ-2705 Peugeot Partner VTC

Отправлено 21 November 2008 - 18:19

Игорь,
ну суть современных требований нашего ГАИ как раз и оказалась в том, что не столько их интересует ВЛАДЕНИЕ собственностью, а право на УПРАВЛЕНИЕ, что невозможно без ВРТ по их мнению.... Какой-то полный абсурд...

Повидимому чтото подобное ожидает и нас в России. Может заставят регистрировать в ГАИ доверенности или только нотариальные оставят. Дело в том что по нашему кодексу, да и судя по всему и по вашему, ответственность за вред приченённый ТС несёт ВЛАДЕЛЕЦ! И за нарушения зарегистрированные средствами наружного наблюдения(видеокамерами например), должен отвечать человек который их совершил(т. е. тот кто владел авто в момент нарушения) а не собственник. Вот видимо с целью облегчить поиски владельца ТС и вводится данный ВРТ.

т.к. мне владелец разрешил документально.

Самый интересный вопрос состоит в том что разрешил!? И это возникает обычно когда парняка "купивший" авто по доверенности, попадает в ДТП(не дай бог) не по своей вине. Потом он начинае пытаться взыскать с виновника ДТП бабло за приченённый ему ущерб. А ему на законных основаниях отвечают, "А вы кто вообще? Машина то не ваша! И вреда вам никакого не причинено! Идите ка вы ..... лесом". Мужик @куевает.... Ладно если владелец рядом живёт. А если это "Бумер" моряка из Калининграда, и катается он по Томску? Тады пипец полный! :to_pick_ones_nose_eat:
  • 0

#18 inikolayenko

inikolayenko

    Старейшина

  • Пользователи
  • 1223 сообщений
5
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Смела
  • Интересы:авто, радио, ИТ
  • Место жительства:Украина, г.Смела
  • Машина:АЗЛК 21408 1973г

Отправлено 21 November 2008 - 19:51

Не факт, сегодня специально ходил в МРЭО, в моем случае - когда машина зарегестрирована на отца и ездим мы "по очереди" (вообще-то только я), сопливый мент (пацан моложе меня) вразумительного ответа не дал и тыкнул пальцем на окошко "рєєстрація заяв" (при чем тут?), возле которого очередь человек с 15. Вобщем с понедельника пойду добиваться правды.
  • 0

#19 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 27 November 2008 - 17:07

Ну и как продолжение -

27.11.2008 15:20 Завтра автомобилисты столкнутся с новым видом проверок Согласно Правилам дорожного движения, водитель по требованию сотрудника ГАИ должен остановиться и дать возможность проверить техническое состояние, номера агрегатов и комплектацию транспортного средства, в т.ч. аптечку и огнетушитель. Однако до последнего времени порядок осуществления такой проверки не был определен. МВД ликвидировало данный пробел, утвердив Порядок осуществления контроля за техническим состоянием колесных транспортных средств во время их эксплуатации, который устанавливает процедуру проведения проверок технического состояния всех автомобилей в период между государственными техническими осмотрами. К чему надо быть готовым водителям в связи со вступлением 28 ноября в силу Порядка контроля за техническим состоянием авто, читайте в материале ЛІГА:ЗАКОН под названием "А покажите-ка мне аптечку и огнетушитель!" >>> ЛIГАБiзнесIнформ Информационное агентство www.liga.net

С каждым днем все веселее.

#20 inikolayenko

inikolayenko

    Старейшина

  • Пользователи
  • 1223 сообщений
5
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Смела
  • Интересы:авто, радио, ИТ
  • Место жительства:Украина, г.Смела
  • Машина:АЗЛК 21408 1973г

Отправлено 27 November 2008 - 17:10

Чуть подробнее:

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ Н А К А З 13.10.2008 N 534 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 р. за N 1107/15798 Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації Відповідно до вимог Законів України "Про міліцію" ( 565-12 ), "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 341 ( 341-97-п ) "Про Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ" (зі змінами), від 9 серпня 2007 року N 1036 ( 1036-2007-п ) "Про деякі питання реформування системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів" і від 9 липня 2008 року N 606 ( 606-2008-п ) "Про затвердження Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів" Н А К А З У Ю: 1. Затвердити Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації (далі - Порядок), що додається. 2. Цей Порядок набирає чинності відповідно до законодавства. 3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі організувати роботу підрозділів Державтоінспекції з контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації відповідно до цього Порядку. 4. Департаменту Державтоінспекції МВС (Коломієць С.Г.): 4.1. У п'ятиденний строк після підписання наказу забезпечити його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України. 4.2. Організувати виготовлення бланків документів, передбачених цим Порядком, та постачання їх підрозділам Державтоінспекції. 5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І. 6. Наказ надіслати за належністю. Міністр Ю.В.Луценко ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ МВС 13.10.2008 N 534 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 р. за N 1107/15798 ПОРЯДОК здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації I. Загальні положення 1. Цей Порядок визначає процедуру проведення перевірок технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами. 2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності, крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих, що рухаються в колонах. 3. За результатами перевірки складається Акт перевірки технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія якого надається водієві КТЗ. II. Організація роботи щодо перевірки технічного стану КТЗ 1. Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції (далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі дислокацією. 2. Перевірка технічного стану КТЗ може здійснюватися спільно з уповноваженими представниками Міністерства охорони навколишнього природного середовища України під час проведення цільових заходів щодо контролю за дотриманням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах двигунів КТЗ. 3. Перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах маршруту. 4. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам. 5. Зупинення і перевірка КТЗ проводяться з дотриманням заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від 13.11.2006 N 1111 ( z1243-06 ) "Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117. Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен перевищувати 20 хв. 6. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів КТЗ, які перевіряються. У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки. 6.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах b, f, g, h, i, k, l пункту 14 Акта перевірки. 6.2. З використанням засобів вимірювальної техніки перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c, d, e, f пункту 14 Акта перевірки. 7. Складений працівником АТІ Акт перевірки не є підставою для оформлення результатів проведення державного технічного огляду. 8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок дорожньо-транспортної пригоди. 9. У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення. 10. Здійснення контролю технічного стану КТЗ під час їх експлуатації не належить до переліку платних послуг, які можуть надаватися органами та підрозділами Міністерства внутрішніх справ,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2007 року N 795 ( 795-2007-п ), і кошти за це не стягуються. 11. Результати перевірки, проведеної працівником АТІ, можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку. III. Порядок складання Акта перевірки технічного стану колісного транспортного засобу 1. Записи в Акті перевірки мають бути чіткими, розбірливими, а прізвище, ім'я та по батькові водія КТЗ, його місце проживання, а також прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала Акт перевірки, записуються друкованими літерами. 2. Під час заповнення пункту 12 Акта перевірки навпроти певного типу КТЗ, що перевіряється, проставляється відмітка "Х". 3. У пункті 14 Акта перевірки під час перевірки технічного стану заповнюються підпункти a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, в одній з трьох граф (перевірено, не перевірено, не відповідає вимогам) проставляється відмітка "Х" у таких випадках: у разі, якщо перевірка технічного стану щодо зазначених пунктів проводилася, то в першій графі (перевірено) проставляється відмітка "Х"; якщо перевірка не проводилась, відмітка "Х" проставляється в другій графі (не перевірено); у разі виявлення технічних несправностей або переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів відмітка "Х" проставляється в третій графі (не відповідає вимогам). 4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням підпунктів a, c, d, e, g, j. Якщо хоча б в одному із зазначених підпунктів буде зроблено відмітку в третій графі "не відповідає вимогам", експлуатація КТЗ забороняється. 5. У пункті 16 Акта перевірки працівник АТІ зазначає короткий опис несправностей, які виявлені під час перевірки, а також у разі застосування засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки - проставляє про це відповідну відмітку. 6. У разі коли перевірка технічного стану проводилася з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки матеріали фото- і кінозйомки, відеозйомки долучаються до оригіналу Акта перевірки і є його невід'ємною частиною. На кожному матеріалі зазначаються дата і час зйомки, дублюється інформація, визначена в пунктах 4-12 протоколу, а також якому з підпунктів пункту 15 вони відповідають. 7. У складеному Акті перевірки працівник АТІ ставить свій підпис та особистий штамп. IV. Порядок обліку та зберігання матеріалів за результатами здійснення контролю технічного стану КТЗ 1. Складені акти перевірки та матеріали фото- і кінозйомки, відеозйомки, якщо такі робились під час перевірки (далі - матеріали), протягом доби реєструються в підрозділі Державтоінспекції. 2. Складений Акт перевірки на КТЗ, зареєстрований в іншій місцевості, у триденний термін разом з іншими матеріалами направляється до підрозділу Державтоінспекції за місцем державної реєстрації КТЗ. 3. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється відповідно до вимог наказу МВС від 22.10.2003 N 1217 ( z0974-03 ) "Про виконання Закону України від 5 квітня 2001 року "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за порушення Правил дорожнього руху" (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.10.2003 за N 974/8295. 4. У разі виявлення в КТЗ, що належать іноземцям, технічних несправностей та переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки, копія протоколу про адміністративне правопорушення в триденний термін разом з копіями матеріалів перевірки надсилаються до МВС. 5. Контроль за дотриманням порядку обліку, зберігання матеріалів перевірки технічного стану КТЗ покладається на керівника відділу (відділення) Державтоінспекції (автомобільно-технічної інспекції). 6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками АТІ управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі щокварталу. 7. Справи з матеріалами перевірок технічного стану КТЗ зберігаються протягом трьох років. Начальник Департаменту ДАІ МВС генерал-майор міліції С.Г.Коломієць Додаток до Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації АКТ перевірки технічного стану колісного транспортного засобу N___________ 1. Місце проведення перевірки_____________________________________ __________________________________________________________________ (населений пункт, вулиця, N будинку, місце стоянки або початкового, проміжного чи кінцевого пункту маршруту руху КТЗ) 2. Дата_________________________ 3. Час___________________________ 4. Регіон (країна), реєстраційний номер КТЗ_______________________ 5. Марка, модель_______________ 6. Рік виготовлення ______________ 7. Номер кузова_____________________ 8. Номер шасі (рами)_________ 9. Власник КТЗ____________________________________________________ (назва юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові) 10. Представник власника КТЗ______________________________________ __________________________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові) 11. Реєстраційний документ (свідоцтво про реєстрацію ТЗ) серія ______ номер_________ 12. Тип КТЗ_______________________________________________________ ----- (a) | | вантажний транспортний засіб (не більше 12 т) ----- ----- (a1) | | легковий автомобіль ----- ----- (b) | | причіп ----- ----- © | | автопоїзд ----- ----- (d) | | автобус ----- ----- (e) | | вантажний транспортний засіб (більше 12 т) ----- ----- (f) | | напівпричіп ----- ----- (g) | | сідловий тягач ----- 13. Водій____________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові) 14. Відомість про результати технічного контролю: ------------------------------------------------------------------ | |Перевірено|Не перевірено| Не відповідає | | | | | вимогам | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(а) гальмова | ----- | ----- | ----- | |система та її | | | | | | | | | | |складники | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(b) система випуску| ----- | ----- | ----- | | | | | | | | | | | | | | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |© вміст СН/ | ----- | ----- | ----- | |димність випускних | | | | | | | | | | |газів дизельного | ----- | ----- | ----- | |двигуна | | | | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(d) вміст СО | ----- | ----- | ----- | |(паливо: бензин, | | | | | | | | | | |природний газ або | ----- | ----- | ----- | |зріджений нафтовий | | | | |газ) | | | | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(e) рульове | ----- | ----- | ----- | |керування та його | | | | | | | | | | |складники | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(f) зовнішні | ----- | ----- | ----- | |світлові прилади та| | | | | | | | | | |сигналізації | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(g) колеса/шини | ----- | ----- | ----- | | | | | | | | | | | | | | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(h) підвіска | ----- | ----- | ----- | |(видимі дефекти) | | | | | | | | | | | | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(і) шасі (видимі | ----- | ----- | ----- | |дефекти) | | | | | | | | | | | | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(j) переобладнання | ----- | ----- | ----- | | | | | | | | | | | | | | ----- | ----- | ----- | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(k) інші недоліки | ----- | ----- | ----- | |(згідно з | | | | | | | | | | |підпунктом 31.4.7 | ----- | ----- | ----- | |Правил дорожнього | | | | |руху, затверджених | | | | |постановою Кабінету| | | | |Міністрів України | | | | |від 10.10.2001 | | | | |N 1306 | | | | |(із змінами)) | | | | |-------------------+----------+-------------+-------------------| |(l) підтікання | | ----- | ----- | |палива та/або оливи| | | | | | | | | | | ----- | ----- | ------------------------------------------------------------------ 15. Результат контролю: ------------------------------------------------------------------ |----- |----- |----- | || |- відповідає || |- не відповідає || |- заборонено | |----- вимогам безпеки|----- вимогам безпеки|-----експлуатацію | |дорожнього руху |дорожнього руху |транспортного засобу| | | |у зв'язку з небезпе-| | | |кою його подальшої | | | |експлуатації | ------------------------------------------------------------------ 16. Короткий опис несправностей______________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 17. Інспектор, який перевіряв________________________________ __________________________________________________________________ (особистий підпис працівника АТІ, П.І.Б. та особистий штамп) 18. Копію Акта перевірки отримав:____________________________ __________________________________________________________________ (підпис, П.І.Б. водія транспортного засобу) Начальник Департаменту ДАІ МВС генерал-майор міліції С.Г.Коломієць

Акт чуть не корректно отобразился

Сообщение изменено: inikolayenko (27 November 2008 - 17:12)

  • 0

#21 inikolayenko

inikolayenko

    Старейшина

  • Пользователи
  • 1223 сообщений
5
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Смела
  • Интересы:авто, радио, ИТ
  • Место жительства:Украина, г.Смела
  • Машина:АЗЛК 21408 1973г

Отправлено 28 November 2008 - 14:10

Утащено из law.autoua.net: За отсутствие ВРТ штрафовать не будут до 1.02.09

Об этом в прямом эфире сегодня вечером лично услышала на радио "Свобода" от "генерал-майора МВС, заступника начальника департаменту Державтоінспекції МВС України Сергія Будника". ТУТ обрезанная печатная версия, но есть и полная аудио, по крайней мере так написано, сама не проверяла. В эфире Будник сказал, что в связи с тем, что МРЕУ не могут обеспечить свободное получение ВРТ в максимально сжатые сроки для всех желающих, до 1/02/2009 года ШТРАФОВАТЬ ЗА ОТСУТСТВИЕ ВРТ НЕ БУДУТ!!! ЗЫ. А там глядишь - еще 100 раз законодательство может поменяться, всё-таки в Украине живем

http://www.radiosvob...le/1350065.html есть сылка на аудиоверсию.

Сообщение изменено: inikolayenko (28 November 2008 - 14:11)

  • 0

#22 Игорь

Игорь

    Активист

  • Пользователи
  • 245 сообщений
2
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Полевской Свердл. обл.
  • Интересы:Самые разные
  • Машина:ИЖ-2715 ГАЗ-2705 Peugeot Partner VTC

Отправлено 28 November 2008 - 16:43

Ну и как продолжение - С каждым днем все веселее.

Блин мужики, ну и прёт у вас! Дерьмократия торжествует! Эмиграция в Украину срочно отменяется! Короче как я понял из того что написано, а понял с трудом, надо срочно "рухаться в колонны"!
  • 0

#23 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 28 November 2008 - 16:56

Игорь, да уж.... типа того...

#24 inikolayenko

inikolayenko

    Старейшина

  • Пользователи
  • 1223 сообщений
5
Обычный
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Смела
  • Интересы:авто, радио, ИТ
  • Место жительства:Украина, г.Смела
  • Машина:АЗЛК 21408 1973г

Отправлено 03 December 2008 - 15:49

Маразм крепчал (радует, что это только проект):

Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення законодавства у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху) ... вживання тютюнових виробів під час руху транспортного засобу, - тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян...

Подробнее тут http://gska2.rada.go...mp;pf3511=33801
  • 0

#25 Mikenat

Mikenat

    Пенсионер

  • Главные администраторы
  • 7360 сообщений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина, Львов
  • Интересы:История. Авто. Подводный флот.
  • Место жительства:Украина, Львов
  • Машина:ИЖ-21251
    ГАЗ-2217-404

Отправлено 03 December 2008 - 17:42

намана.... ну по мобиле за рулем я и не говорю. А вот курить.... это уже действительно маразм...




1 посетителей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых

Запчасти для телефонов, паяльные станции, экраны к телефонам

Яндекс.Метрика